DJ Lawless - Sex Toys

Skola. Knåpa jävligt snygg flagga, 1.5 liter grön målarfärg i mitt skåp nu, orkar inte dra hem skiten. Samlat på mig ett gäng fjäsk-idéer, pepp-apa.
 Tacokväll med mamman, Brano, David, Markus och Wille. Jag var mätt. Vek stjärnor ist. Utebio för 26 000 kr. 60 pers. Ovärt för dem. Kul för oss. Mysigt. Glömde mitt fina, fina paraply hos någon studentbrud, aldrig använt skiten innan men kan inte låta bli att bli sådär lite småbitter. Jag hoppas hon gillar det i alla fall, då är det ok. Promenad, parkprat, cigg, brutalt bra småbrutalt sex, sömn, vatten, handla mat med pappan, äta, duscha, äta, skära pappersremsor för senare bruk och lyssna på musik. Inte lika trött som jag verkar och långt ifrån lika bitter. Lite utmattad kanske, bara nya klassen är ju 27 pers, och just nu ska man ju vara snäll mot alla (bra träning för mig alltså), tar på krafterna.
Spelning idag vid 6, Elin från klassen tipsade mig. Jag tipsade (läs: övertalade) Elin från förra klassen.  25 spänn. Får hoppas det är bra musik bara, eller trevligt folk, resultatet blir ungefär detsamma.
Pappan åker på måndag igen, ska försöka baka lite imorgon.

Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

Min trummpinne luktar lök ;_;

2009-08-25 @ 00:19:54
Postat av: Schack

Om man ska vara petig så var det nog faktiskt -jag- som glömde kvar paraplyet. :<

Men jag gottgör på ett eller annat vis! Och desssutom fick du ju en helskön biokväll! =)

2009-08-27 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0