Detektivbyrån - E18

Nyvaken. Så jävla skönt att få vakna själv. Farsan är ändå borta 12 timmar per dag när han jobbar ju, det hade jag inte riktigt tänkt på. Sitter i trosor ooch hatt med håret uppsatt och äter tzatzikimackor. Verkar ha gått ner ytterligare något sedan kroatien, otippat, börjat småäta igen liksom.
Vädret suger och jag är klada hesten och ska tydligen till Skabb imorgon. Filmstund, för sånt har jag inte fått nog av på sista tiden (detdär skulle inte låta ironiskt!), röka upp de sista ciggen och klappa katter. Får se till att jag inte glömmer kameran, älskar att fota djur.
Började läsa haunted igår, uppfattade bara "Guts", de innan kändes helt osamanhängande, vilket också kan ha varit trötthet, jag skulle läsa vidare men somnade... uh... ja, fortsätta idag. Läste ut tredje boken i Liftarens guide igår och kände för att klämma in Chuck Palahniuchkuhgftdrdjtufyvhj innan jag fortsätter på fjärde.

Som David skulle säga "dodfrtlårergsta" !

Kommentarer
Postat av: Schack

ALLTID dodfrtlårergsta! <3



Tzatztikimackor får för övrigt också <3

2009-08-04 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0