Michael Buble - Feeling Good

Alltså ok jag ska vara väldigt ärlig! ÄLSKART!
Tydligen fick jag en dålig fitta i kemi (typiskt liksom) men han heter Per Persson så det får liksom kompensera. Dålig i Psykologi också vad jag förstått, men där kan det räcka med bra böcker ändå.
Hela skiten började förjävligt iofs, låste in mig på toan, handtaget fuckade, trodde jag skulle dö lite. Klassen består mest av negrer, två-tre amerikaner och lite bögar. Men jag gillart! Lite besviken att dte inte finns någon sådär vrålsnygg man kan spana på under tråkiga lektioner men man kan ju inte få allt. Schemat är najs. Klassföreståndarna är awesum. Min fadder är ginger (vilket ni som känner mig vet vad jag tycker om sådana!). Klad hest. Jag delar honom med någon brud från parallellklassen. Hon har typ brännärr eller något på hela käken och underläppen, jag kan inte låta bli att gillart, snygg är hon.
Sen var det en dum grej det att vi är på tredje och fjärde våningen medans skåpen är på, inte andra våningen, inte första, utan i källaren! Liksom vad in i helvete skulle dte vara för jävla planering!? Men aja, man ska inte tacka nej till gratisträning! (hissnyckeln lär ju gå till IB2orna)
Jag är snygg, lyssnar på Kapten Röd (äran går helt till Lenan!) och är peppapa! PEPP I TELLZ U! Ehm... ja... och så ska vi gå runt med en bit avriven bordsduk i två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0