16 Horsepower - Hutterite Mile

Nyklipt! Assnygg! Ser ut som en något estetisk, narcissistig butchflata. MEN DET FUNKAR! Fast ni får inga bilder ännu för jag sitter vid davids dator och orkar inte krångla med kameran. Älskar er med.
Karln själv sitter och försöker vika ett kohuvud, ibland är japanernas origami-instruktioner lite väl ologiska. Däremot lyckades jag vika en tiger! Den fick ingen mun men jag är stolt iaf.
Tobbe är en trevlans karl, även om jag väl får erkänna att jag hatar mig för att vara så jävla jobbig ibland men han får väl skylla sig själv. IB! INNE! GLAD HEST! Sen, för etthundrafemtioelfte gången, ser jag ju inte precis fram emot insparken. Men jag bör väl överleva det ändå.
Däremot hade karln inte tillräckligt mycket skägg för att kunna färsta stjärnor i det. Lite besviken blir man ändå.
David har ny roomie! Så nu står deras sängar vägg i vägg! ... han får fan skylla sig själv. Och jag ska få Black Devil imorgon! (tackgodegudjanikotin!)

10 dagar kvar till skolan. Ska försöka klämma in Lia och Yulle och Lena och mamma och visingsö och Haunted och Liftarens Guide och True Blood innan dess. Lite mer Skabb kanske och ännu inte träffat Speedy och hennes kattungar... som väl inte är ungar längre...

(drömde dumt igen, känner mig lite hemsökt, men sen är det också ganska spännande så det får vara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0