Χαρις Αλεξιου - Ολα Σε Θυμιζουν

Oj oj. Nu kom stressen ja. Och såndär ful som det inte hjälper med cigg för. Såndär deprimerande Hejgå coh släng dig i väggen som bara får en att vilja sova i några år. Egentligen skulle jag äta det första när jag kom hem men ja nu har jag ju som vanligt satt mig här. Försökte just ringa till hälsan (ang kuksömnen), odontologiska och barnhab men det sistnämnda stängde vid ett och de två tidigare för en kvart sedan. Fånigt.
Får se hur veckan blir, dethär kan mycket väl bara vara måndagsdepp men som vanligt blir jag alltid nojjig och tror omedelbums att det är värsta emosvackan.
Parallellklassen leder och pepp-apandet är över, matteläraren verkar suga ganska stenhårt och jag ska vara i skolan halv åtta imorgon. Fick skolböckerna för matte, historia och engelska idag, väger ungefär lika mycket som jag skulle jag tippa på, kommer nog be om ett skåp på tredje våningen trots allt. Nu ska jag sminka av mig, äta och vara deprimerad framför tv'n tills ögonen blöder av trötthet!

Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

DEP-FIVE slap ... ohyeaaaah.

Förlåt för att jag inte kommenterat på länge. Jag läser det mesta, tho. Men du skriver så mycket. "MEN JAG KOMMENTERAR SENNNNN." Sen hittar man roliga saker på golvet som liknar C(P)ornglakes.Så tänker man att NEJ. JAG ÄTER INTE PÅ MITT RUM. HUR KOM DETTA HIT. Sen var det inte Cornflakes, utan något annat tjafs. Som jag kanske inte alls borde ätit på.



Hur som helst.

Hoppas det.. denhär..uh... ogladheten går över. Skolan gör en väldigt trött. Jag har börjat äta choklad så att jag inte ligger i soffan som en passiv Pangkaka. (Pang ska det va´) Jag ska försöka få mina föräldrar att gå med på att köpa Trejulingen.

2009-08-24 @ 23:50:38
Postat av: Schack

Dränk parallellklassen i ett badkar med stjärnor.

Eller lägg ett kapat hästhuvud i sängen hos dem.

Båda fungerar för att avpeppa dem! =D

2009-08-27 @ 09:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0