Χαρισ & Πανοσ Κατσιμιχασ - Να Κλαις

Blä rastlös kollar på Bleach och vill se film men har inget vettigt. Tror jag skulle somna hur som helst. Kommer vara i skolan 55 min innan skolhelvetet börjar imorgon, bara för att fittbankeryd inte kan ha några vettiga jävla tider för fittiga fittbussen! Aergh! Och nu sitter det fast skal från vindruvorna i min tandställning. Ghey.
Tio minuter Bleach kvar, Kapten Röd, duscha, läsa, sova. Borde packa och välja kläder men klockan står på 6, bussen går vid halv nio och jag vet ändå inte hur jag ändrar alarmsignalen så jag kan ju ta det imorgon.
Hoppas vädret sköter sig bara, palla ha med sig hoodie, jävla sverige.
(Orihimes röst på engelsk översättning är så in i helvetes irriterande!)
Lol fantomsmärtor. Inget nytt om titanskruven. Brev från IB, inspark, faddrar, vadfan liksom.
Så snart nätet skärper sig kommer det upp bilder på nya kalendern n stuff. Helt sanslöst hur det separ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0