Watsky - Everything Turns Gold

Första och sista resan till stockholm den här månaden och som vanligt var jag sådär nervös/glada/kåt/trött som man är efter en hel skolvecka med något att se fram emot. Pannkakor gjorda på sirap med sylt och mackor och svartvinbärste och apelsinjuice och frusna björnbär. Picnick på en liten platå i skogskyrkogården. Black Snake Moan och Oldboy. Vanilj-/bananmilkshake. Mitt öga började pulsera lagom tills bussen kom in på centralen och magen krånglade envist men jag är då fan nöjd ändå. Och lite brunare.
Veckan som kommer är lugn, avslutas med myshelg hos pappa med snyggaste brudarna och följs av de två jävligaste skolveckorna på hela terminen. Pepp. Zen and the Art of Motorcycle Maintainance påstod i förbigåendet att krig nu för tiden är mycket mer moraliskt berättigade än tidigare och jag tyckte bestämt att min hjärna matats med tillräckligt mycket skit. Hann igenom Death of a Salesman under bussresan och påbörjar Emile; om uppfostran imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0