Jimi Hendrix - All Along The Watchtower

Alltså. Så lycklig. Överallt. Lycklig över gränsen till illamående. På riktigt, jag mår illa och har magont av hur fantastiskt jävla glad jag är. Har alltid haft svårt att avgöra om jag kanske är lite bipolär eller egentligen bara är en ohälsosamt lycklig människa med dålig stresshantering. I vilket fall. En humla flög in i mig när jag var på väg till skolan. Den trillade till marken och låg och sprattlade medan jag skyndade vidare till kemiprovet, som ändå gick ganska bra, hoppas på åtminstone en fyra eller kanske femma. Slutade supersent och tyckte att jag kunde skjuta fram simningen ännu en dag. Köpte broccoli, AAA batterin och ett kilo hallon. Älskar världen. Tänker spela portal och äta frusna hallon tills klockan blir nio, se på My sister's Keeper eller Remember Me, bara för att få det gjort, krossa en Circadin vid tiotiden och läsa Zen and the Art of Motorcycle Maintainance tills jag somnar. Elin kom förbi under vårt klassråd och gav mig en påse regnbågsfärgade, karameliserade pop-corn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kanske borde köpt upp ett lager när jag var där ändå, dom är ju hur fina som helst och jag kunde inte låta bli att tänka på dig direkt när jag såg dom. Hela min associations-förmåga kring regnbågar i allmänhet har blivit antastad av dig MEN DET GÖÖÖR INGET

2011-05-05 @ 22:53:42
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0