Yma Sumac - Gopher

Gud jag hatar telefonköer, inte så mycket för att man får vänta som faktumet att det alltid verkar som om jag helt enkelt glöms bort, vi hjälper dig så snart vi kan du har plats nummer... ett... i kön. Plats fem ner till ett gick på tre minuter, plats ett har jag nu stått på i sju. Jävla slynor. Eller när jag försökte få tag på min barnmorska och väntade i 20 min, gick till slut dit och då satt det ingen i kontoret. Tack.
Nu verkar det som om handelsbanken glömt se till att jag kan aktivera min inloggning. Tydligen måste jag till banken på måndag. Sådär på måndag när jag är i stockholm. Och nu har jag en halvtimme mindre på mig att bli klar innan bussen åker.
När jag skulle aktivera mitt nya kort skulle man kunna göra det över internet men då jag ju fått en såndär dosa kunde jag inte längre använda min e-legetimation eller kodbricka. Känns som om jag bara får springa fram och tillbaka till banken hela jävla tiden senaste veckan, kan de inte bara fixa allt på plats så är det klart liksom? Nu är iaf kortet aktiverat så även om jag inte kan logga in har jag tillgång till mina pengar. Alltid något. Erfgh.
Nu ska jag duscha och sjunga med Florence and the Machine så högt jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0