Yma Sumac - Bo mambo

Utöver faktumet att banken tydligen helt glömt bort mig igår var det sånnadär små bagateller så som faktumet att en rulltrappa stannade helt så fort jag gick på den och att en automatisk  dörr vägrade öppnas förrns någon annan kom upp bakom mig, sånt som nästan får mig att tro att jag egentligen inte finna och att allt det här bara är någon konstig feberdröm. Inte på något direkt obehagligt sätt men lite oroväckande liksom. I vilket fall, på centralstationen kom en anställd fram och gav mig en dumle och i min ångest på tunnelbanan över allt folk kom en man fram och "I just wanted to say that you are so good-looking" och gick av, så det var liksom ok ändå. Wok och tofu och andra säsongen av Solsidan och mys och Stefan har utbildning sedan imorse till sent i eftermiddag så jag tar tillfället i akt att träffar Nea om en timme på Stadsbiblioteket. Hon får en boklåda/lådbok och jag får låna Fragile Things. Nöjd. Magen har bestämt sig att världen går under men vem fan bryr sig. Utöver plugg jag måste ta igen sedan tidigare har vi inte fått något att göra över påsklovet så jag har inte direkt bråttom hem, får se hur länge jag stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0