Watsky - Who's Been Loving You?

Tappade handuken i en pöl i badhuset, blev att torka i bastun. Jag städar och läser okrävande litteratur i solen medan nagellacket torkar och ser en film per kväll och pappa ber mig att i alla fall överväga att gå ett extra år IB. Fuck no. Vuxenpsyk på måndag.
Vänjer mig av sockret igen, behåller klubborna för de är enda sättet att undvika extremcravings utan att svulla. Försökt återvänja mig vid tanken att i alla fall äta upp min sista fisk/mjukost/fil men bestämde att det var lika bra att ge det till farsan. Åt frukost för första gången på någon månad och har anammat idén om olivolja som världens bästa grej ever och har det nu som sminkborttagning, hårinpackning, återfuktande lite varstans, nagelolja och som vanligt, i maten. Känner mig fan som en riktig grek. Sover fullkomligt åt helvete som vanligt och vaknar uppstressad till tusen. Huvudvärkerna börjar komma tillbaka. Magen har tagit upp vanan att småkrångla. Imorgon ska det bli femton grader och vindstilla. Pepp.
alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0