Feist - Mushaboom (postal service remix)

Hej idag är nog inte riktigt min bästa dag så jag kanske borde ignorera det här helt enkelt men det känns ändå inte helt ok för som vi (jag) vet är det ju bara här och nu som egentligen spelar roll och här och nu suger verkligen världen åsneballe. Så det så. Min kropp är fullt övertygad om att den är gravid ändå och jag är uppsvullen och har blödningar och hormonrubbningar och morgonillamående och bröst och krulligt hår och någonstans kan jag inte låta bli att nästan sakna att bara gråta och sova för då spelar ingenting alls roll och det är ändå mindre tärande än att försöka bry sig om allt utan att vilja dö å andra sidan vet jag ju dock att det suger att inte orkar något alls så det är väl bara något jag säger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0