Bob Dylan - Knocking on Heavens Door

Om jag bara lyckas skriva en vettig presentation till TOK:en imorn är allt frid och fröjd och jag kan njuta av lovet utan någon skolstress. Det låter väl fint. Hejja fan. Som en säkerhetsåtgärd har jag städat och dammsugit rummet så någonting är liksom bra hur skolan än går. Fick Heart of Darkness från skolbiblioteket idag, min hud börjar lägga av med finnarna och våren är i full gång. Jag har storartade planer på att fylla min fönsterkarm med vetegräs, solrodgroddar och alfalfa. Jävla hippie. Loppis, simma,  stockholm på lördag. Slutar tidigt imorn. Borde klippa tånaglarna. Hoppas pappa kan hjälp till med presentationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0